Saturday, November 08, 2014

Book Haul #3 (one pre-ordered book..)

It's finally here... My pre-ordered copy of The Retribution of Mara Dyer, the final book in the Mara Dyer trilogy! I'm so thrilled to read it, but I'm also sad that it will be over! :(

I ordered my SIGNED (!!) copy at Book Depository (link here). I'm not sure though if it will be signed if you buy it now, but I think it can be worth a shot. You may be lucky :)
    The Mara Dyer trilogy is one of my favorite book series ever. I read The Unbecoming of Mara Dyer in May and the second book in July so I'm one of those who didn't have to wait FOREVER for the last book :)

Have you read the Mara Dyer trilogy? If not- you really should!

10 comments:

  1. OMG! I love love love Mara Dyer! Oh~~~ Noah~~~ Unfortunately, I was one of the people who read the first two books years ago D: I waited so long for this. I almost couldn't believe it finally got released, haha.
    I got a signed copy too! :D It wasn't from Book Depository though. I plan on starting to read it today, but I don't want it to end :(

    The Reading Izzy

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMGGG I know, Noah is perfect!! (*heart eyes*) Me neither, I can't imagine it being over :( I'm starting it soon, I hope. But right now I don't have the courage to read it :P
      I hope you'll like it and that it was worth the waiting :)

      Delete
  2. Jag har inte läst de två första böckerna än, men väntar på att få hem den tredje boken signerad från Book Depository :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Åååh du har grym läsning framför dig!! Böckerna är underbara :)

      Delete
  3. I love this trilogy so far! I'm currently re-reading The Evolution of Mara Dyer whilst I wait for my copy to arrive from The Book Depository (alas, I pre-ordered the UK paperback version and so it will not be signed). I'm so terrified of what could happen in the last book! I hope you enjoy it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Same here! I'm also so afraid of spoilers D: Hope you like it too! :)

      Delete
  4. Jag väntar också på den signerade kopian från TBD, och håller just nu på att läsa om bok 2. Jag är dock en av de som fått väntat superlänge på avlutningen, jag läste första boken 2011, och den andra 2012, så mina förväntningar är mer eller mindre skyhöga just nu. :) Hoppas att du gillar den. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoppas att dina förväntningar "slår in" (eller vad säger man?) och att boken är awesome! Jag vågar inte läsa den ännu :P

      Delete
  5. Jag måste bara fråga; jag har aldrig beställt några böcker online förrut, och så petig som jag är så vill jag inte ha ett enda vikt hörn i boken! Tycker du att böckerna alltid levereras i ett gott skick eller händer det att dem är lite rough around the edges? x´D

    ReplyDelete

I love comments! If you comment on here I'll always check out your blog and try to comment something back :)